Mátyás Bartha je ďalším z rady skvelých hudobníkov, ktorí vyšli z Künst Univerzity v Grazi, z jej jazzového odboru. Z našich hudobníkov spomeniem len Ľuboša Šrámeka či Erika Rothensteina. Bartha po absolvovaní zamierilrovno do Ameriky, kde si obľúbil jazzové štandardy zrejme na toľko, že ich zaradil aj na svoju druhú nahrávku so svojim Triom. Učaroval mu hlavne Cole Porter, ktorého jedna skladba dala albumu aj názov. Bartha je skvelý interpret. Jeho hra je bravúrna a plná improvizačných nápadov a „vtipnůstek“. A práve klasický jazzový repertoár, ako sám hovorí, mu dáva veľký priestor na improvizáciu. Na tejto nahrávke ho skvelo dopĺňajú jeho súčasní spoluhráči. Kontrabasista Danny Ziemann a bubeník Christian Salfellner - obaja z Rakúska, kde sa ostatne po návrate z USA Bartha usadil. Obaja sidemani sú špičkou na viedenskej jazzovej scéne už dlhé roky a na nahrávku priniesli nádherný teplý, plynulý zvuk kontrabasu a svieže, dynamické bicie. Hra tria plynie ako rieka v Dunaji a 8 skladieb ubehne ako voda v ňom pri jarnom stave. Úvodné dve skladby sú z pera Barthu. Musím povedať, škoda, že len dve. Bartha má cit pre melódiu, využíva naplno nástroj a aranžmány dávajúpriestor ostatným. Najmä pochodová Dr. Raible bude zrejme rezonovať aj na koncertoch. O ďalšie dve autorské skladby sa postaral Danny Ziemann (#4. a8.). V The man from the capital zaznie precítené a melodické sólo na kontrabase, jeden z vrcholov albumu. Zvyšné skladby napísali Cole Porter (3, 7), Jerome Kern (5) a Livingston/Robinson (6). Prečo práve tieto vysvetlil na svojej stránke sám klavirista. Skladby sa mu páčia a poskytujú skvelý základ pre improvizáciu pre všetkých. Tej je tu teda hojne a skladby dostávajú nový rozmer, hoci občas zavanie duch jazzovej tradície, ktorý ale vyrovná funky v záverečnej Green's Groove. Príjemná hudba, ktorá neurazí žiadneho milovníka klavírnej jazzovej hry.
Hrajú:
Mátyás Bartha - klavír
Danny Ziemann - kontrabas
Christian Salfellner - bicie nástroje